Wednesday, November 2, 2011

Jalan2 cuti deepavali...


Assalamualaikum…

Da name pun cuti kan..x kan la nak terperap dok kat uma je..ye dak?? Lagi satu muke aku ni memang takde maknenye nak dok uma 24 jam..mule-mule berangan nak pegi KL nak pegi berfoya-foya kat genting tapi ayah aku x bagi pegi lak..emm sedey giler siap da mimpi maen roller-coster kot..tengok gamba  kawan2 bersuke-ria kat genting ari tu siyes aku jeles..  :’(

To my bestie muas and alin,sori sangat2 dear..aku slalu spoilkan plan kite nak hang out same2..

Takpe2 ade lori,ade bas..ade hari,aku balas..hahaha (gelak jahat)
X payah nak sedey sangat la echa oi..x jadi pegi KL,pegi jalan2 kat ganu ni pun ok what..so tempat yang di tuju untuk menghilangkan segala kekusutan dan keserabutan dalam kepala ni ialah kuala abang,pantai kemasek and mesra mall..even name x sehebat genting dan pavillion tapi kitorang jumpe ahmad idham,zizan ngan Juliana evans kot tengah shooting cite mail lambung kat kuala abang..ko ade??haha
aku memang tabik spring la dekat iza and yana selisih bahu ngan zizan boleh buat x tahu je..kalau aku konpem “abe zizang, amek gambo ngang saye boleh dop?” oit..bajet pandai sangat cakap ganu aku ni :P


















aku benci gamba ni sebab aku nampak pendek..loll :(


yana mahmud..ni best shoot kite..macam tengah meredah hutan belantara pulak..haha



geng 89 - pose yang same ye..terbaek la :)

ok..now gamba bajet comey tuan punye blog..hehe




kepada tasya, scha, iza and yana...sangat best weh hang out dengan korang..walaupun plan nak pegi pulau x jadi..mini pulau pun ok ape..haha papepun next sem misi kite nk pegi pulau mesti jadi by hook or by crook..

ok bai!


No comments:

Post a Comment