Tuesday, May 1, 2012

minggu lepas punye cerita..

da lame aku tak update blog kan..bersawang-sawang da..rase macam nak delete je blog ni tapi sayang la pulak..biar jela nak buat pekasam boleh?hahaha  akhirnye, hari-hari yg sangat memenatkan berlalu jugak..siyes weh penat sangat2 minggu lepas..ade 4 test tapi test topology postpone hari ahad ritu..dr.fatah cakap kesian kat kitorang..die taknak bebankan student sbb 2 postpone test..yeahh lebiu dr.fatah :)  pastu kene jumpe papa bidin lak discuss pasal final year project..ni lagi satu masalah besar..rase menyesal pon ade jugak pilih proving mathematics tok FYP ni..nak taknak kene proceed jugak kalau nak grade bulan sembilan ni ye dak echa! aku sorang jumpe dr.bidin sampai satu jam setengah padahal nak proof 3 theorem je..tu pon satu lagi theorem sambung minggu depan sbb aku da tak tahan nak masuk toilet terpakse cakap kat dr. kite sambung minggu depan boleh pastu jalan cepat-cepat pegi toilet dengan muke tak malu..huhu pastu minggu lepas gak tetibe mate merah giler-giler sebab mase tuh bajet nak bace note advance numerical analysis sebab prof nak buat oral last-last tertido baek punye dengan lens tak cabut bangun-bangun tengok mate da merah..malam tuh study mate da pedih-pedih tapi wat bodo sebab study baru ciput esok nak jawab test..bangun tido esok pagi mate merah lagi..buat bodo lagi pegi class jawab test..balik class dudok-dudok tetibe mate sakit tak boleh nak kelip-kelip..tepon mak buat suare sedey sebab nak ngade-ngade tapi kene marah sebab kacau die tengah jalan-jalan kat penang..majok dengan mak sebab lupe kat anak perempuan sorang die nih..nasib baik ade mak En.Haziq..hehehe terus tak jadi majok pegi klinik teros jumpe MA Haziq..tak dapat jumpe En.Haziq dapat jumpe MA Haziq pon ok gak..naseb baek MA Haziq ade janggut leh feeling-feeling macam jumpe En.Haziq..ihiks okeh rase macam aku nak kene penampau je sebab gedik..haha  lepas cek MA tuh cakap mate aku letih, tak cukup rehat, low blood pressure pastu demam..tetibe macam-macam lak penyakit aku ni kan..esoknye mak tepon tanye da pegi klinik belom tapi malas nak layan sebab majok kan..mak tanye dokter cakap ape taknak jawab jugak..mak start tinggi volume okeh terus cakap..haha mak tanye ko tak makan eh? giler tak makan satu hari tak jumpe nasi tak sah hidup aku..hehe mak tanye lagi..ko tido pukul bape? aku jawab 2-3 pagi.. mak cakap takde awal lagi ko nak tido..aku cakap keje banyak mak.. mak cakap lagi..blaja-blaja gak tapi tido tu penting..yup itu memang betul sbb tuh hobi aku tido..hehe mak cakap lagi jangan tido lambat-lambat, jangan asyik nak maen-maen je (sbb aku suke buat keje last minute), makan jangan lupe..ko tuh da last sem tinggal bape bulan je lagi nak abes..aku taknak dengau ko ade fail eh..okeh ni warning! tarik nafas dalam-dalam pastu aku jawab baek mak..mak da tengok gambau orang dinner ari tuh? tukar topik sebelum mak bagi motivasi dgn lebih panjang lagi..haha mak jawab belum aku bz..amboi kemain lagi..nanti mak tengok anak mak yg comel ni eh..mak jawab nak muntah aku dengau..aku jawab da kenyataan mak..oteh pun cakap da besau da anak buah oteh ni..makin cantik sekarang..hahaha mak cakap da3 malas aku nak layan ko nih..pegi bace buku....

mood : rindu dekat mak saye lah..rindu dekat air teh mak..rindu nak kacau mak jahit baju sampai kene halau ngan die..haha paling rindu nak gadoh ngan mak  ^_^

No comments:

Post a Comment